Wederom sluiten we een jaar af. Een bewogen jaar. 2014 vloog voorbij en we zijn dankbaar dat we in samenwerking met het Prins Bernhard Cultuurfonds weer een aantal prachtige aanvragen hebben kunnen honoreren. Steeds vaker weten jonge musici ons via het PBC te vinden en dankzij uw steun blijft het mogelijk zorg te dragen voor verdere scholing en ontwikkeling van het talent, dat al op jeugdige leeftijd zeer professioneel bezig is met muziek.

In 2014 waren we ook onder de indruk van de uiterst muzikale familie Wijnhamer (Drummado, Bernadette en Patrick) tijdens een prachtig huisconcert bij Sybilla. Drie zeer getalenteerde en gedreven jonge musici hebben zich van het beste kant laten zien en horen.

Hieronder leest u meer over de toekenningen in 2014 die, mede op advies van het Prins Bernhard Cultuurfonds, tot stand zijn gekomen.

• Martijn Boom en Matthijs van der Mollen hebben ondersteuning ontvangen voor de aanschaf van respectievelijk een marimba en trombone.
  • Floor le Coultre (viool) heeft een masterclass in Zwitserland kunnen volgen.
  • Niels Verbeek (slagwerk) ontving een bijdrage ter vervanging van instrumenten.
  • Maria Hudajarova (piano) volgde een cursus in Londen.
  • Hawijch Elders (viool) ontving ook ondersteuning om zich in het buitenland verder te ontwikkelen.
  • Suzanne van Berkum (fagot) heeft mede dankzij uw giften een nieuwe fagot kunnen aanschaffen.
  • Konstantyn Napolov (slagwerk) is ondersteund bij zijn verdere studie.

Op 25 maart 2015 is het 10 jaar geleden dat Constant stierf. Wij zijn trots zijn naam te kunnen blijven binden aan vorming van jong muzikaal talent. Hopelijk helpt u ons hier weer mee. Ons bankrekeningnummer is NL31 RABO 0126 7746 17. Een financieel overzicht van het jaar 2014 zal in de eerste helft van 2015 op onze site beschikbaar zijn. Wij voldoen aan de laatste ANBI- eisen, zodat uw gift aftrekbaar blijft.

Wij wensen u en uw dierbaren een prachtig nieuw jaar toe!

Het bestuur van de Stichting Constant van Gestel Fonds, Sybilla Dekker, Roel van Gestel, Marije Dekker, Joppe Dekker, Marieke de Sonnaville, Jolanda van Gestel

Comments are closed.

Set your Twitter account name in your settings to use the TwitterBar Section.